Ahad, 19 Oktober 2008

Pic Raye...

Cak!!Slamat ari raye!!ni dalam kete..abg aku nak test,aku plak tergedik2..heh =p

Yang ni adik sepupu aku..comel,kan..comot mkn spagheti.tgk kat baju dye,ade spagheti tumpah.Mak aku kate muka dye cam aku time baby..hik3.kire aku ni comey gak la,kan,??hek3


Ni kat kampung belah ayah aku..sonok coz ade beskal..kat umah xde beskal.blakang tuh adeq aku.dye pun cam jakun je nek beskal..Ni pun aku blagak je lebey..basikal ni agak tinggi..kaki aku ni da la pendek..tak sampai..huk3



Ni plak kat umah cousin kat bendang kering.




Ni cousins,adeq (tudung pink ) and opah kesayangan aku.Mesti opah aku bangga dpt msk lam blog aku..heheheh.





Kakak aku kat umah kampung belah mak..control2..kikiki






"Di hari raya,terkenang daku pada si Raul"....Lalala...






Everyone want a piece of me..hak3!



Ha..last skali ni pic Family..kat umah,raye first..Sume gamba kat atas pon raye fis gak kcuali yg atas skali tuh.Tu raye kedua..
































1 ulasan:

Gildo Kaldorana berkata...

Cakep2 semua.
Wassalam
Todos estais muy guapos.